Yuyu Zulaikha

Lifestyle | Beauty | Parenting Blogger

Renungan sebelum tidur.

Assalamualaikum ^^

awal awal dah rasa nak melentang. awal awal  mata dah meragam. awal awal dah rasa badan lesu. awal sungguh. tak pasti sebab tak cukup tidur, atau sebab musabab melantak banyak sangat tadi. brupppp. Alhamdulillah.

sebelum nak tidur, godek godek PAGE yuyu, jenguk pulak Twitter. ni rasa rindu pulak kat belog yuyu ni. entah ada ke tak orang sudi singgah. hakhak. ayat sedih mintak korang singgah sini setiap hari.

walaupun rindu kemain kat belog, tapi, percaya lah kalian semua, hadirin hadirat yang di kasihi, yuyu memang tak ada idea nak hapdet apa. kalau tak hapdet, rasa  rindu. nak juga tangan tekan tekan natang keyboard. maka, tanpa membuat entry berbaur mintak maki, nah la sedikit hadis buat renungan semua :


bukan untuk tatapan bijik mata korang saja, tapi untuk peringatan diri sendiri yang kadang kadang bergelumang dengan perasaan tu. sobbsobb. tenang hati dah. sekarang, baru rasa senang sikit nak kumpul mimpi mimpi indah.

selamat malam semua :)

Comments

  1. live life,love life. enough said.May He bless. :)

    ReplyDelete
  2. Memang betul, sebelum tidur kita perlu tenangkan fikiran dengan bende2 indah, so mimpi pon benda indah, InsyaAllah & bangun pon dengan hati yang rasa indah sangat! :)

    Selamat malam Yuyu! :)
    (Although, sini baru kul 2.38 ptg huhu)

    ReplyDelete
  3. jangan lupa bismillah dan doa tidur ye mek :P

    ReplyDelete
  4. Selamat malam, tidur jangan berdengkur tau yuyu! ehehheheh :P

    ReplyDelete
  5. selamat malam yuyu..jgn lupa baca doa tdo.

    ReplyDelete
  6. yuyu..apa nie tidur awal2..tak macho..kehkehkeh

    bangun2x..layan bola dulu..hehehe

    ReplyDelete
  7. Awalnye cik yuyu kite tdo huhuhu. goodnight :)

    ReplyDelete
  8. suke je bace quote tu =]
    wee
    x pe..sok cri idea ye lain yuyu
    wat entri lagi beshhh


    nunite yuyu cyg!

    ReplyDelete
  9. suka kata2 tu!

    slmt malam si cantik <3

    ReplyDelete
  10. gud nite, kakak yuyu,sayang :)

    ReplyDelete
  11. semoga mimpi indah ye yuyu. gudnite!
    esok pagi boleh makan cekodok dgn riang!

    ReplyDelete
  12. gud nite sis yuyu^_^

    wish u have a nice dream ^_^

    ReplyDelete
  13. nite yuyu,,:) tengs for hadis..renungan buat semua..:)

    ReplyDelete
  14. thanx for sharing. good nite.

    ReplyDelete
  15. Gud niteZ sis yuyu...^-^ mesti tidur ngan kambeng kesayangan dia kan...hihi

    ReplyDelete
  16. http://synergistichatidoktormuda.blogspot.com/2011/10/endometriosissakit-ketika-haid.html

    samat malam kak yuyu :D

    ReplyDelete
  17. words,..:),..yuyu,selamat malam,.jom tidooo,.zzz

    ReplyDelete
  18. thanksss yuyu..just a nice words :)

    ReplyDelete
  19. bagus ayat tu, sgt membina. thanks sudi kongsikan bersama kak yuyu ;)

    ReplyDelete
  20. subgguh bermakna...
    selamat mlm yuyu ^^

    tapi hari nie da pagy..hehehew

    ReplyDelete
  21. betul tuh,perasaan hasad perlu dijauhi! akak,saya jeles kat akak..hahahaha...just kidding :D

    ReplyDelete
  22. betul tuh,perasaan hasad perlu dijauhi! akak,saya jeles kat akak..hahahaha...just kidding :D

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih sudi komen :)

back to top