Yuyu Zulaikha

Lifestyle | Beauty | Parenting Blogger

HUGGIES DryPants | Lampin Untuk Serapan Paling Pantas

Assalamualaikum

Pernah tak stress sebab baru je bagi anak pakai diaper, penuh pun tak lagi, tapi, eh, apesal bocor pulak ni? Dah satu hal kena tukar lagi diaper yang baru saja bagi anak pakai tu. Lagi-lagi kalau kita tengah penat buat kerja, aku nak kena tukar lagi, haish.

 lagi stress kalau bocor time di luar rumah. hmm.. ibu malas cakap apa dah --'


Tapi...

back to top