Yuyu Zulaikha

Lifestyle | Beauty | Parenting Blogger

Empat Kriteria Menjadi Pramugari/Pramugara.

Assalamualaikum ♥

banyak la email yuyu tanya bab yuyu repost gambar Instagram mc_pali semalam. enkorang macam konfius kan, betul ke idak cuma perlu EMPAT kriteria tu je nak jadi Flight Attendance dengan airfly agency kan?

yes. dorang tak perlu Lapan, mahupun sepuluh kriteria pun, asalkan enkorang …

EH! BLOGGER AWARDS : TOP 4

Assalamualaikum ♥
Allah. tarikh tutup untuk voting dah nak habis. rilek lagi kite tau tak buat demokrasi terpimpim di belog. macam mana nak menang kalau begini. orang lain dah pungpangpungpang dah kat belog juga instagram deorang.


syukur untuk peluang ni. 



ingat lagi kan, tips mix & match denim …