Yuyu Zulaikha

Lifestyle | Beauty | Parenting Blogger

Sombong.

Assalamualaikum ♥


Semalam, emak dan adik pompuan dan adik lelaki dan yuyu dan parut jerawat tengah batang hidung yuyu telah ke hypermarket di Langkawi. niat di hati kudus suci lagi murni yuyu ni, yuyu cuma nak beli bedak. a'ah. awalnya memang nak beli tu saja. jimat cermat demi save duit nak ka…

Sweet Rasulullah ♥

Assalamualaikum ♥


Saiditina Aishah r.adanRasulullahs.a.w menggunakan panggilan nama sendiri antara satu sama lainyang melambangkancinta mereka. Dia(Aishah)bertanyakepada Rasulullah bagaimana Baginda menggambarkancintauntuknya. Rasulullah serayamenjawab: 
"Sepertisimpulanyang mengikatdengankuku…

Posing Depan Kamera | Entry Bergambar

Assalamualaikum ♥


berbekalkan sifat pemalu kemain yang memang wujud sejak azali lagi, entry ini akan di taip laju laju sambil tutup muka dengan kain batik emak. dengan harapan, kain batik tu dapat dijadikan sebagai filter perasaan malu. a'ah. melebih lebih kan.
memang dari zaman jahiliah lagi ka…

Entry Penghargaan Buat Blogger

Assalamualaikum ♥


Syukur ke hadrat ALLAH s.w.t kerana mengurniakan dahku rakan taulan yang sanggup dermakan keringat, idea, tenaga, masa, kreativiti juga tidak lupa derma peluh. *sroot sroot sroott* sedup hingus cecah ke lantai, tak semena mena rasa hiba dan terharu. perasan bercampur baur. kelir…

Masalah Jiwa

Assalamualaikum ♥

dah setengah bulan, eh, baru setengah bulan yuyu kat Langkawi untuk cuti semester tiga bulan. ya ya kawan kawan. tiga bulan. bukan tiga minggu yang pelajar selalu tak reti nak bawa bersyukur "cis, cuti tiga minggu, buat taik hedong pun tak sempat"
ni cuti tiga bulan, ad…