August 1, 2011

Wordless Wednesday #15 | Separuh Kegembiraan. terima kasih semua.

64 comments

64 comments

  1. Tahniah Yuyu. First time komen Yuyu. :)

    ReplyDelete
  2. wooo.. Tak ada sape leh tanding Yuyu Zulaikha :)

    ReplyDelete
  3. WAAH.CONGRATS UTK SETAKAT NI KAK YUYU :D

    ReplyDelete
  4. waaaah,tahniah2..hihi ^_^
    kak yuyu nak kamera cumel tak,pegi lah sni- http://wawanasywa.blogspot.com/2011/08/jom-meriahkan-raya-aidilfitri-dengan.html

    ^_^

    ReplyDelete
  5. YAN BARU TAU PASAL NEWS HUB SEGALA BAGAI NI :D HIKHIK

    ReplyDelete
  6. err bulan pose ni bleh kiss2 ke?????? gile ko!!!!

    ReplyDelete
  7. Ko ni yuyu, sentiasa bertuah noq. cube share tuah kat aku sikit. Haha.

    p/s: nanti share2 lah kegembiraan kemenangan dgn kami. peace yawW!!
    Percubaan buat doodle:Sini dan Sini..

    Entri Terbaru Saya : Dream Wedding 2011!!;;

    ReplyDelete
  8. wahhhhhhhhhhhhhhhhh tahniah yuyu kupu2 kecik

    ReplyDelete
  9. thniah kak yuyu cntik =D

    ReplyDelete
  10. congrats yuyu ^__^

    ReplyDelete
  11. Congrats :) Eh. Yuyu. Semalam sy buka blog Yuyu nak tengok tuto shawl/etc. Cousins sy ada dengan sy. Dyorang tanya, "Eh, Yuyu ni berapa tahun? Comel je." :DD

    ReplyDelete
  12. Congrats sis comeyyy! Boleh belanja bukak puasa lepas ni! Hehe

    ReplyDelete
  13. untunglah yuyu. yeay dapat ipad! beraya dengan ipad memang akan menjeleskan sanak saudara yg lain. teeheee

    ReplyDelete
  14. untunglah yuyu. yeay dapat ipad! beraya dengan ipad memang akan menjeleskan sanak saudara yg lain. teeheee

    ReplyDelete
  15. YUYU,BILE NAK WAT ENTRI TENTANG RESULT EXAM YUYU? TERINGIN NAK TAU. mcm fatin liyana.... :) she's great kan! :)

    ReplyDelete
  16. wahhh .. kak yuyu ..! tahniah .. ^__^ ... mge bjaye hngga akhir ye ~

    ReplyDelete
  17. see jarang jarang update punnn, tetap hebak :P

    ReplyDelete
  18. congrats dak comel.. tumpang gembira :-)

    ReplyDelete
  19. bestnyer jadi dak kecik nie..haa

    ReplyDelete
  20. TERIMA KASIH SEMUAAAAA!! MINTA MAAF TAK BOLEH BALAS!! YUYU ADA EXAM.. SIBUK SANGAT! 3.30 NNT EXAM! TERIMA KASIH SUDI SINGGAH BELOG NAIF YUYU!!

    ReplyDelete
  21. TERIMA KASIH SEMUAAAAA!! MINTA MAAF TAK BOLEH BALAS!! YUYU ADA EXAM.. SIBUK SANGAT! 3.30 NNT EXAM! TERIMA KASIH SUDI SINGGAH BELOG NAIF YUYU!!

    ReplyDelete
  22. TERIMA KASIH SEMUAAAAA!! MINTA MAAF TAK BOLEH BALAS!! YUYU ADA EXAM.. SIBUK SANGAT! 3.30 NNT EXAM! TERIMA KASIH SUDI SINGGAH BELOG NAIF YUYU!!

    ReplyDelete
  23. wahh congrats and good luck syg..
    kayo bolehlaaa shopping sakan raya ni

    ReplyDelete
  24. wahh congrats and good luck syg..
    kayo bolehlaaa shopping sakan raya ni

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

© Yuyu Zulaikha . Design by FCD.