Macam Hantu Sangat Kah Yuyu Zulaikha Ni?

by Yuyu Zulaikha, 1:45:00 PM
Assalamualaikum ^^

tajuk tak boleh belah. nak bajet sedih menikam kalbu je.

cuti pendek baru baru ni, yuyu balik ke Langkawi. sesi tengok gambar gambar dalam kamera oleh seisi keluarga memang wajib. mak nak tengok gambar laki masa depan la, adik pulak nak tengok gambar yuyu kat Kolompo la. maka, habis kamera yuyu di godek.

   
mempersembahkannnn! Afiq Daniel!

nak di jadi satu entry pesat dengan rasa sedih ni,  masa tengah tekun lagi gagah sanubari mata menepek kat kamera, masa tu ada adik yuyu, emak dan anak mengasuh emak, Afiq Daniel. tengah kami pulun tengok, tiba tiba, sampai satu gambar, dak Afiq tu tolak kamera siap cakap

  "akkk moooo! dakot!! antuu!"

terus kami cepat cepat tengok kamera, apa yang hantu nya. cehh. kuang hasam punya budak. tahu tak, apa yang hantu nya? ni...... Jelo Zulaikha ni yang beliau panggil hantu -.-'
v

v
v

v

         

pehhh sampai hati betul saat tu, terasa bagai, tangan memang di ciptakan untuk pelempang orang. ceh. nasib yuyu lemah lembut sopan santun. *ohh, terpuji diri sendiri pulak*. 

emak, adik semua, pakat pakat gelak kemain. yuyu? ya. yuyu pasrah dengan kehendak ilahi. redha dengan segala yang terjadi. dan menganggap itu adalah ujian dari Allah s.w.t. sabar sabar. yuyu harus lagi wajib bersabar. *perenggan ni sangat kudus*

lepas tu, yuyu tunjuk lagi gambar yang bernasib malang tu pada Afiq, takut takut beliau nak tengok. siap dah tak nak pegang kamera yuyu. sampai hati sekali lagi T_T

rentetan peristiwa berdarah tersebut, bila Afiq nakal sangat, bebal tak nak dengar cakap orang tua tua, terus yuyu keluar kan kamera, dengan kadar segara, beliau lari kat emak. hikhikhik. senjata rahsia nak takutkan budak.

haish. macam hantu sangat kah? mungkin di sebab musababkan bijik mata yuyu besar gedabak dan suasana persekitaran dalam gambar tu nampak macam horror tak kena tempat.  kan kan? tapi yuyu tetap persis sebijik tak beza langsung macam JeLo kan. kan kan? hikhik.

p/s : sila gelak dalam hati saja.

terima kasih sudi baca :)
SHARE 114 comments

Add your comment

  1. adeii....klu hantu camni mai umah...ari2 nak mai pun x per....hahaha

    ReplyDelete
  2. yuyu, nak tanya camne nak edit layout bagi lebar?dekat tempate designer tu dia cakap tak leh edit lah :(

    ReplyDelete
  3. haha..budak2 bukn taw sgt..yuyu jgn mjuk ek :)

    ReplyDelete
  4. haha. maybe budak kecik tu nampak benda lain kot belakang yuyu. hikhik. gurau aje :)

    ReplyDelete
  5. hahaa...maybe sebab memg nmpak horror lah tu.dengan mata bulat besaunye.. hikhik

    ReplyDelete
  6. Alahai Afiq tu comel sangat. Dia takut sebab gaya tudung yg Yuyu pakai kot. Mata Yuyu cantik apa...

    ReplyDelete
  7. dye takot mata yuyu kott. hehe
    antu comel. :)

    ReplyDelete
  8. haha.. errr hantu ke mata bulat mcm ni?? bersabar ye.. budak2... hikhik

    ReplyDelete
  9. hahaha. ciyan yuyu.mane ade la. yuyu comey. hihi. pinjam mata bolat boley? hihi

    ReplyDelete
  10. HAHA. ciaan. tp yuyu comel. ur eyes become bigger bile tepek eyelash tebal tebal (:

    ReplyDelete
  11. maybe sebab background suram, mate boolat yg merenung... tu.. lek r... bebudak.. tehee~

    ReplyDelete
  12. Hahaha..hntu cute mate godang.

    ReplyDelete
  13. kalau camni la hantunya, saya pun nak kena kacau gak. bleh? hehe..

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  14. hehe kelakar btul bdk tu.. sweet. pndai ckp..

    ReplyDelete
  15. itu lerr mata besow sangat..hehe

    ReplyDelete
  16. Mcm hantu patung ")

    http://www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  17. haha.. kalo la muka hantu camni agaknye ramai kot yg nk jumpa hantu.. eh.. apsal bwk balik gambar je? apsal tak bawak balik sekali laki masa depan tu? hehehe

    ReplyDelete
  18. patotlah budak tuh takut..akak pun takot, ada iras hantu tak ckup mkn...hehehhehe!!! jgn mare!!!

    ReplyDelete
  19. yuyu kene kecikan bijik mata tu..cian afiq daniel terkezuuutttt...heheeee

    ReplyDelete
  20. cik yuyu,
    part mana yg macam hantu tu? heeee...ak takut langsung...

    ReplyDelete
  21. kalau hntu gini
    xrsa pn nk lari hee :)

    ReplyDelete
  22. xdeler sgt, tang mato je ...bulattttt

    ReplyDelete
  23. hehe..kene blaja cara tenung kamera la plak...

    ReplyDelete
  24. hahahha..tak horror pun gambarnye

    ReplyDelete
  25. haha, tak pasal2 yuyu di cop hantu.

    :p

    ReplyDelete
  26. haha ptot lah budak tu takottt.. cam hantu jepun la yuyu! hahaha... jgn marah.. naty muke tak flawless dah hehe

    ReplyDelete
  27. Kalau macam ni punya comel lagi jelita hantunya maw ajak lepak join sekaki dua sambil hirup bihun sup panas.. Hehe =..=

    p/s : Boleh belanja Yuyu anytime !! Bila dapat bersua muka.. Hehe :)

    ReplyDelete
  28. aaaaaaaa!!! hantu!!!!! larikkkkkkkk

    ReplyDelete
  29. Bestnye kalau seme hantu muka mcm yuyu..hahaha

    ReplyDelete
  30. haha~antoo plg chumel abad ini..klu lar antoo muka chumel cam yuyu,mmg x lari..sy kiss laju2..hehe :)

    ReplyDelete
  31. hehe...alahai...mata bulat yg menawan tu disalah anggap sudah...

    ReplyDelete
  32. HAHAHA lawak lahh Afiq Daniel :) mata besar lawa :D

    ReplyDelete
  33. hihihih..... budak2 mmg mcm tu tapi diaorg nie jenis yg jujur tau.. akak rasa pernah tgk satu movie tu...mmg muka hantu tu mcm pic tu...x tipu...mata bulat... mcm tu laaa hihihihi eeeeeeee takutnya... jgn marah ya yuyu...

    ReplyDelete
  34. mana ada hantu! comel maa!! :D mcm barbie.

    ReplyDelete
  35. tidaaaaak,antu cumel menyerang....!hahaha.xtakot langsung! ;p

    ReplyDelete
  36. cumil jer ..
    tp kalu jumpa ngan acik kat lorong2 gelap, konpem acik lari! :)

    ReplyDelete
  37. wowo...cun woo keliwon sowang ni..hehe..:)

    ReplyDelete
  38. fuhhh kalau cengini rupa hantu tu...dah Jay tangkap pastu pelihara baik2..hahahaha...xpun jadi teman hidup...kih kih...jgn marah ye yuyu...

    ReplyDelete
  39. ye la..ko sopan santun le tu

    ReplyDelete
  40. a'ah lah...muka kak yuyu boleh jadi pelakon hantu...sesuai...serius ni saya ckp...mata besor...muka bulat...badan kecik...sesuai jadik hantu pontianak...semoga menjadi pelakon hantu yg hebat..

    ReplyDelete
  41. hahaha , hantu comel jee , kalau mcm ni la hantu sume org x takot lah akk , btw akk comel lg2 mata yang boolat tuu :)

    ReplyDelete
  42. haha.. cian yuyu.. comel je la, tapi kan budak2 selalunye jujur..haha gurau je.. yuyu comel je la..:)

    ReplyDelete
  43. HAHA..(GELAK DLM HATI JE TAO)

    MAYBE SBB MATA BDK TU TGK MUKA X SNYUM YUYU,PNDGAN MATA YUYU N KALER/CORAK SHAWL TU KOT, DIA CKP HNTU....

    HEHEHE

    ReplyDelete
  44. Akk mo! Kite takottt! Ada hantu dekat blog ni! Muehehe

    ReplyDelete
  45. mcm kot kalau bole dijadikan senjata tkotkn budak!!hehehe..

    ReplyDelete
  46. haha.hantu comel sangat yuyu nie.hikhik.

    ReplyDelete
  47. ok...skrg aq da x takot hantu pasal yuyu...haha

    ReplyDelete
  48. hahaha...ni serius hantu comell! haha:P

    ReplyDelete
  49. kahkahkah ! budak2 mmg takut mcam tu lah yuyu .. baby jiran tomato pong same jugak .. tgk tomato tros nanges tak ketahuan

    ReplyDelete
  50. yuyu lagi comey dr JLO tu hakikatnye hehehe

    ReplyDelete
  51. comeynye yuyu..hehe..dah lame fiq stop blogging..haha..p yuyu maintain comey..wakakaa

    ReplyDelete
  52. @juanita hahahaha.. datang betul kat awak kangg :P

    ReplyDelete
  53. @iffanursima alamak sayangg.. ni ayeem ayam yang edit kan lah sayang :'( maaf~

    ReplyDelete
  54. @"Cik Belog Kecil" nak majok banyak hari! tak nak makan nasi :'(

    ReplyDelete
  55. @ainaa grrr! awak ni.... menakutkan saya la :'(

    ReplyDelete
  56. @~syue syada~ sobbsobb.. lepas ni kena kecik kan bijik mata la :'(

    ReplyDelete
  57. @Kakzakie hahahaah.. entah la... dia sungguh sungguh takut. ishh... nak kena betol~

    ReplyDelete
  58. @~naddy~ lepas ni kena kecik kan mata lah ye... hmm

    ReplyDelete
  59. @Abu Huzaifah hahahahah.. hantu selalu nya tak de mata kannn.. :P

    ReplyDelete
  60. @mate saya bulat yuyu tak pakai eyelashes pun sayangg :'(

    ReplyDelete
  61. @Chikova_Araishii heheheheh... lepas ni kecikkan mata ye :p

    ReplyDelete
  62. @r'Dahehehehe.. dia panggil yuyu macam macam tau.// banyak mulut betul..

    ReplyDelete
  63. @Miss Y and Her World sobbsobbb.. kesian nya kat mata yuyu yag suci itu T_T

    ReplyDelete
  64. @msredcheesecake kannnn.. tak takut langsung kannn.. lepuk afiq kanggg!

    ReplyDelete
  65. @AZTIQAH hahahah.. datang betul kat awak hantu macam ni baru tau :p

    ReplyDelete
  66. @fazilzura nnt saye mintak bagi jadi petak la :(

    ReplyDelete
  67. @O'gosh hahaha.. meh amik kursus dengan yuyu :p

    ReplyDelete
  68. @Finaz Jaafar hahahah.. kannnn! afiq tu je yang mengada :p

    ReplyDelete
  69. @BeloG MTT hahaha.. betol????? belanja yuyu nnt ^^

    ReplyDelete
  70. @Cik Arda :D hehehhe... muka macam ni tapi bunuh orang... nakkk??? ^^

    ReplyDelete
  71. @My Aisy hahahah.. menawan ek?? maceh sayang :p

    ReplyDelete
  72. @CWL wanie LovelA terima kasihh :) awak lagi cun sayangg <3

    ReplyDelete
  73. @ADEEYA heheheh... lawa tapi orang panggil hantu.. sedih terus :p

    ReplyDelete
  74. @NorHalizah heheh.. comel kan afiq tu ^^ yuyu suka geget pp dia :)

    ReplyDelete
  75. @Namee Roslan ayyaaakkk! malu nyaaa ^^ heheheh.. dia tu lagi cantik comel gojes.. jeles~

    ReplyDelete
  76. @cheqwa hahahah.. datang betul betul kannnggggg ^^

    ReplyDelete
  77. @Acikhahaha... tau punnn.... siap la awak malam ni :p

    ReplyDelete
  78. @Nadya O'Conner uwarrrrrr T_T keliwon pulak kena panggil!

    ReplyDelete
  79. yuyu putih sangat..
    mata plak besar.
    budak-budak kecik bukan tahu ape.
    haaaahahahhaha..

    ReplyDelete
  80. dy nampak yuyu putih sgt...hehehe....
    dy saje nak sakat yuyu..
    yuyu comel sgt

    ReplyDelete
  81. tatot tatot.. hihi. budak2 je tue.. :)

    ReplyDelete
  82. hehehe...dy saje nak sakat yuyu...
    yuyu comel la...xde mcm antu pn

    ReplyDelete
  83. Comelnyaaaaa , hantu lah sangat kan .

    ReplyDelete
  84. HOMAIGODCUNNYA HANTU NIIIIII! hantu kak yuyu balik kampung. hehe

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen :)

© Yuyu Zulaikha · THEME BY WATDESIGNEXPRESS