Yuyu Zulaikha

Lifestyle | Beauty | Parenting Blogger

Comments

  1. alolo~ comeinyer ... mcm dukung baby laks, hehe~

    ReplyDelete
  2. alolololo,secomellllll cik yuyu !

    ReplyDelete
  3. alalala comelnye kak yuyu dengan eh tu kucing ke rabbit -,-"

    ReplyDelete
  4. alahai. comeiiii nyerrr:):)

    ReplyDelete
  5. haha.ko nak tak arnab epal..

    ReplyDelete
  6. comel!!!! XD

    jom join segmen keroro :P

    platunkhaz.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  7. ouh kat mane nie?serious ingin tawu
    comel sangat rabbit tu
    i minat rabbit that's why mau tawu dimane ni (^.^)v

    ReplyDelete
  8. yuyu.. comel nya... macam dukung baby.. hhhehe:D

    ReplyDelete
  9. lama dah x melawat blog yuyu....





    RINDU <3 <3 <3

    ReplyDelete
  10. comelnya dia ^^

    ReplyDelete
  11. comel....dh mcm dukung baby...hehehe

    ReplyDelete
  12. senyuman seorang pencinta haiwan..hehee

    ReplyDelete
  13. cutes la..hehe :)

    ReplyDelete
  14. kiut nyeeeeee kak yuyu! :D

    ReplyDelete
  15. comel nye menatang tu..rasa macam nak cubit Yuyu...eh, nak cubit menatang tu.. ^_^

    ReplyDelete
  16. saya nak cakap saya lagi comel dari awak cik yuyu. caye x? hahaha ..

    ReplyDelete
  17. yuyu bli raBbit ker?
    alolo. mcm beby sitter yg brjaya ;)

    ReplyDelete
  18. ahakz, bug bunny!! hehe..tomey2!!

    ReplyDelete
  19. Ha3, bela arnab pulak? Mana Guinea Pig?

    ReplyDelete
  20. wah akhirnya pilih arnab utk jadi pet ye.. ingatkan pilih sugaar glider hehe tp ok gak cuteeeee =)

    ReplyDelete
  21. byk sangkar arnab...betul2 bela ni...

    ReplyDelete
  22. memang wordless.. huhu.. comelnya rabbit.. hehe

    ReplyDelete
  23. dukung arnab cm dukung baby..heheh

    ReplyDelete
  24. terima kasih kepada semua yang komen.. huhuhu.. padahal saje je yuyu tepek gabar ni ^^

    ReplyDelete
  25. salam perkenalan...

    marilah join kontest blog saya : http://fasham87.blogspot.com

    marilah beli brooch , hairpin :
    http://fasham87.blogspot.com/2011/05/new-stock.html

    ReplyDelete
  26. hahaha

    yuyu cam tengah breast feeding kat arnab tu jeeeee :P

    ReplyDelete
  27. arnab tu comel,,kak yuyu lagi comel ;D

    ReplyDelete
  28. tudung kita sama lah....hehehhee

    ReplyDelete
  29. jadi beli rabbit eh dear??
    weeeeeeeeeee...jga elok2 eh

    ReplyDelete
  30. kenapalaaa comey sgt arnab tue.. hihi. yuyu pown comey jugakk.

    ReplyDelete
  31. ni mesti nak kasi mintak free ni so buat la ala2 arnab 2 suka kt cik yuyu ni..tol x??hi3

    ReplyDelete
  32. ni mesti nak kasi mintak free ni so buat la ala2 arnab 2 suka kt cik yuyu ni..tol x??hi3

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih sudi komen :)

back to top