Yuyu Zulaikha

Lifestyle | Beauty | Parenting Blogger

Yang mana satu menjadi pilihan hati Yuyu Zulaikha. Dilema.

Assalamualaikum ^^

kalau tengok dari segi tajuk, mesti cakap yuyu nak cerita pasal bopren kan? umpama yuyu telah dalam dilemma nak pilih Jonny Depp ke Prince William. -..-' pening dengan dilema ni. tak tak. bukan nak cerita pasal dilema tu.

ihsan Google
semenjak dua menjak ni, hati teringin sang…

Akibat Kempunan, Yuyu Keracunan Semalam.

Assalamualaikum! ^^
p/s : lukisan uduh tak bermaksud tuan pun uduh~
kalau boleh tengah malam semalam, nak sangat yuyu kejut kan seluruh alam semesta di muka bumi juga zuhal ini supaya bawa yuyu ke spital. nak sangat korang tahu yang yuyu mengalami masalah keracunan makanan yang amat dahsat semalam.

Entry Terakhir.

Assalamualaikumm ^^

nak tunjuk gambar ni kat emak, mesti emak terus eksaited nak ke Genting. emak pencinta setia bunga bungaan.
balik dari kelas dengan segera terus update belog dengan kadar lebih pantas dari biasa, yuyu capai netbook dan terus update entry pun dengan harapan entry kali ni sangat ri…

Riwayat Hidup Belog Yuyu Zulaikha 1

Assalamualaikum ^^

hari ni mood yuyu umpama makan roti buku tanpa calit sekaya atau cekelat tambah butter. tawar suram gundah gulada dan tak sedap.  di sebab kan sedikit moody hari ni,yuyu hanya boleh tepek bijik mata di segerombolan header header yuyu yang lama.

teringat lagi yuyu dengan kisah hea…

Yuyu Zulaikha sebagai gadis solehah berusia 22 tahun.

Assalamualaikum ^^

Selamat Pagi Semua! baik lah. sebelum memula kan karangan tak melebihi 1000 patah perkataan, bagus lah kira nya, kalau yuyu gelek gelek kanan, gelek gelek kiri, lompat binatang bintang dan betul betul kan urat urat 22 tahun yang dah hampir putus ni.

buat kali ke 72872146871329 yu…

Yuyu Zulaikha di Kutuk Habis Habisan Kerana Tak Follow Blog Orang

Assalamualaikum ^^

Selamat pagi semua makhluk ciptaan- Nya yang indah indah. pagi ni, yuyu dah mulakan dengan entry berbaur negetif. entry yang tak sedap nak tulis, tapi dalam kepala hotak dah kerah dengan gagah bagitau kat yuyu "pelis yuyu, ko kena buat gak entry ni untuk kebaikan masyarakat …

Selamat Ulang Tahun Ke 22 Yuyu Zulaikha :')

Assalamualaikum ^^



Happy BirthDay To Me!

entry pendek gila babeng ni hanya nak ucap kepada diri sendiri, Selamat Ulang Tahun yang ke 22. dan tua rupanya.
dah dah. ni entry khas untuk diri sendiri saja. doa kan hidup yuyu di berkati Allah, murah rezeki, di panjang kan lagi umur, cerah masa depan, cepat…

Sebelum Tidur, Nak Minta Maaf Banyak Banyak :')

Assalamualaikum ^^

pukul 10.30 pun belom sampai lagi. tapi bijik mata yuyu letih lesu tak bermaya. rasa macam dah 16 abad dah yuyu tak tidur. tapi, takkala bijik mata nak sangat tidur, kepala hotak yuyu terus ligat berfikir bab belog. mata dengan otak langsung tak nak bekerjasama. -..-'

mula ny…

Gambar Bersanding Yuyu Zulaikha

Assalamualaikum ^^

mempersembahkannnn! ini lah gambar kahwin yuyu!


errr. okaylah. jujur je la. ni la gambar kawin kawan yuyu yang telah menyebabkan yuyu tak online selama dua hari berturut turut tanpa berita tu. oleh sebab beliau kawen juga lah yang telah menyebabkan yuyu ponteng kelas Fiqh Islami p…

Hadapi Malam Ini Dengan Tekanan

Assalamualaikum ^^


"Do not dwell in thepast, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment"
Good Night :)

Wordless Wednesday

Assalamualaikum ^^


terima kasih sudi singgah :)

Hadiah Yang Membuatkan Yuyu Terharu Di Lahir Yuyu Yang Ke-22 :')

Assalamualaikum ^^





comel tak video ni? yuyu la yang buat. siyes. yuyu telah mengerah jasmani yuyu berhari hari demi siapkan video ni. siyes penat sangat sangat. habis kopi opah yuyu habiskan demi video untuk diri sendiri ni. pandai kan yuyu buat :')
hmmm. itu adalah dusta semata mata. nak buat vi…

Blogger Dari Kanada Mana kah Yang Budiman Bagi Polaroid (RM600) Sempena Hari Lahir Yuyu?

Assalamualaikum ^^

adakah korang tahu yang pada hari lahir yuyu baru baru ini, yuyu telah mendapat sebuah banglo 78 bilik 600 bilik air dengan 65 ruang tamu? bagus korang tak tahu sebab tu semua dusta. tapi, korang kena tahu yang yuyu telah mendapat seekor POLAROID INSTAX MINI 7S dari seorang blogg…

Sapa Yang Nak Masuk Neraka Secara Percuma?

Assalamualaikum ^^
p/s : lukisan huduh tak bermaksud tuan pun huduh -..-'
baru sampai bilik dengan lari lari secepat yang boleh agar dapat lari dari panas terik kemain kat luar sana. sepatut nya ada kelas 11.30 hingga 1 petang. tapi, di batal kan. ish...baru ingat nak tumpukan perhatian kat lect…

Teringat Zaman Dulu Dulu....

Assalamulaikum ^^

baru ingat nak membaringkan diri di katil empuk lagi gebu. atau itu hanyalah ilusi optik selepas terlalu penat ke  kelas? tapi siyes nampak katil sangat empuk sekarang. nak rehat, tapi kelas padat sangat. hmm. dasar pelajar nak habiskan belajar cepat. add subject banyak banyak tak…

Makin Eksaited, Makin Kembang Hedong Yuyu ni :')

Assalamualaikum ^^
selamat pagi semua. hari ni yuyu dah tak boleh dah untuk bersikap lebih bersabar seperti biasa. yuyu dah terkinja kinja tak ketahuan hala. sampaikan nak tidur pun susah akibat kepala hotak terus gagah ligat berfikir akan satu perkara yang mengumbirakan jasmani ni.

malam ni, tepat …

Nuffnang Buat Yuyu Sedih + Gembira Gembira Gembira Pagi Ni :')

Assalamualaikum ^^

pagi pagi lepas Subuh, check semua belog. approve komen, tengok pulak kat Fanpage, blogwalking kejap bace entry blogger yang yuyu follow. baru tengok Nuffnang. nak tengok kat earning. benda pertama yuyu tengok Metered Earning. pejam mata, celik selooow seloowww.

sobbsobb :'(

D…

kepentingan duit dalam kehidupan sekarang | terima kasih Nuffnang!

Assalamualaikum ^^
p/s :lukisan udoh tak bermaksud tuan pun hudoh.
selamat hari Khamis ciptaan tuhan yang indah indah. akhir nya, yuyu dah dapat update belog macam sebelum nya. mungkin tak sekerap hari biasa tapi InsyaAllah, takkan lagi biar ia usang di mamah usia yang makin hari makin tua. *dah sta…

Kelebihan Sebagai Seorang Pelajar Tanpa Rakan Sebilik (roomate).

Assalamulaikum ^^
p/s : lukisan udoh tak bermaksud tuan pun udoh.
jadi seorang pelajar yang baru saja mula semester ni, sangat sibuk masa nya. bukan kata berbelog saja pun tak sempat, nak makan kopok lekor sambil terkesima teruja kesedapan nya pun tak sempat. kira nya, selama buka semester baru ni, m…

Terima Kasih Kepada Semua Cikgu. kalau tak, yuyu jadi macam ni la.........

Assalamualaikum!
p/s : lukisan udoh tak bermaksud tuan pun udoh -.-'
selamat hari guru kepada cekgu peah binti samdol, cekgu leman bin tapa, cekgu munab bin mujib dan semua guru guru yang muncul di dunia ini. terasa macam di zaman persekolahan la pulak untuk entry kali ni. entry ni khas untuk cek…

Sekalung Padan Muka Buat Yuyu Zulaikha

Assalamualaikum ^^

selamat pagi semua. abaikan masa yang dah dekat sangat dengan tengah hari. buat buat je konon nya, ni di hening pagi yang indah. ini bukan bermakna yuyu bangun lambat derr. wa bangun awal, tapi wa tidur balik je derr.

banyak yang bertanya soalan yang penting antara yang hidup dan …