Yuyu Zulaikha

Lifestyle | Beauty | Parenting Blogger

Takkan Menyesal Untuk Semua Ini ♥

Assalamualaikum ♥ dewasa ini, lambakan tablets di pasaran. dan dewasa ini, yuyu sendiri heran kenapa yuyu harus guna ayat buku teks padahal nak buat entry saja. -.-'. okay. berbalik kepada entry super serius. sila tegangkan urat tensi tuan tuan dan puan puan sekalian.
ya. ulang semula. dewasa ini…

Ini Soal Hati & Perasaan

Assalamualaikum ♥
tahukah anda yang harta benda kita sebenarnya mempunyai perasan dan naluri keibuan juga kebapaan. lagi lagi handphone yakni makhluk bernyawa bateri yang amat rapat dengan kehidupan seharian kita semua. pergi sana bawa handphone, pergi sini bawa  handphone, pergi sinun pun bawa hand…

Mari Bersedekah Dengan Gembira dan Ikhlas :)

Assalamualaikum ♥

Kami kumpulan SATU untuk subjek Kaunseling dan Kerja Sosial (KKSB113) membawakan Kempen "Anak yatim permata masyarakat".

Kami menerima sebarang sumbangan ikhlas termasuk:
- Wang - Pakaian terpakai - Barangan dapur - Dan sebagainya
Sumbangan ikhlas anda akan di berikan terus kep…

Wordless Wednesday | Menatang Peliharaan Kecintaan Hati

hmm. yang mana satu nak bela? *kata wordless -.-' *

Gotong Royong di Kenduri Kahwin Famili Yuyu Zulaikha | Entry Bergambar(s)

Assalamualaikum ♥

oh. lima hari tak update belog. padahal dah tanam azam masa Maal Hijrah hari tu nak jadi blogger tegar, update belog belungguk lungguk sehari. tapi tuntas. balik saja Langkawi, terus jiwa yuyu buat buat lupa yang yuyu ni ada tanggungjawab dengan belog. 
sebaik saja buat entry INI, a…

Downtown Cheras Yaww!

Assalamualaikum ♥
Jumaat lepas, yuyu merempat tiga hari di rumah kawan baik sekampus yuyu di Bangi. Bee nama glemer beliau.  demi mendapat kebahgiaan perut choomel yuyu di hari cuti :') peti sejuk Bee ada banyak makanan sedap sedap. yaiy!
malam Sabtu lepas, selepas hampir bosan dengan seharian ta…

Kecintaan Ramai di Hujung Tahun :)

Assalamualaikum  ♥



YES! YES!Year End Sale! ini adalah saat kecintaan seluruh manusia di alam ini!
boleh tak nak buat entry pasal Sale, padahal belog dah 5 hari tak hapdet dengan satu habuk apa pun? boleh tak? boleh tak? sebab rasa, Sale dari ButikPinkKu ni, yuyu patut kongsi dengan semua. yuyu tah…

Kecintaan Yuyu Bulan Ini

Assalamualaikum ^^

sila set dalam kepala, tengah layan host Smart Shop promote blander buah boleh tukar jadi pemotong bawang besar yang macam dulu dulu selalu ada kat tivi. oh teringat nya. lepas tu ada iklan Tora datang lagi! 
okay, berbalik kepada mood host SmartShop.
tahukah anda, Sometime Bouti…

Lima Hari Tak Update Belog. | Diary

Assalamualaikum ^^
fuhh fuhh! ni bukan tiup semangat angin air dan tanah supaya yuyu terus bersemangat di hari mendatang. oh tidak sama sekali. ini tiup habuk terkepam hebakk kat belog yuyu akibat 5 hari biar dengan entry terakhir pasal EidulAdha. 
*ngap ngap makan DAIM  dengan muka tanpa rasa bersal…

Salam Eidul Adha Semua

Assalamualaikum ^^


Salam Eid-Ul-Adha buat semua Muslimin dan Muslimat ♥


Semoga hari ni semalam, hari ini dan sepanjang hayat kita diberkati ALLAH.

Silalah jangan segan silu bagi daging korban pada Yuyu Zulaikha. sudi je. hikhik. gelak sopan sopan.

kepada yang nak kasi duit raya kat yuyu, sila bank …

Dania Afrina Birthday Party

Assalamualaikum ^^
lepas Magrib, yuyu ada jemputan ke parti hari jadi anak kawan. jenuh himpun lidi banyak banyak. pergi ke tak, pergi ke tak, pergi ke tak. akhirnya membuat keputusan pergi. demam pun demam la. asalkan tak ada pihak yang terguris hati.
dengan membawa sisa sisa kederat yang ada, moo…